

Podatek od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportu, korekta łączna zobowiązania pieniężnego w trakcie roku podatkowego od osób fizycznych
KARTA USŁUGI NR:22 |
Urząd Gminy w Choceniu
ul. Sikorskiego 4
87-850 Choceń
tel. 54 284 66 17, faks 54 284 67 40
gmina.chocen@chocen.pl | |
Nazwa usługi: |
Podatek od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportu, korekta łączna zobowiązania pieniężnego w trakcie roku podatkowego od osób fizycznych |
Podstawa prawna:
|
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz.U. z 2010 r., Nr 95, poz. 613 ze zm.), art. 21 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 ze zm. ). Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.). Ustawa z dnia 15.11.1984 r. o podatku rolnym ( Dz. U. z 2006r., Nr 136, poz. 969 ze zm.) Ustawa z dnia 30.10.2002 r. o podatku leśnym ( Dz. U. z 2002r. Nr 200, poz. 1682 ze zm.) |
Wymagane dokumenty:
|
Wniosek w sprawie korekty łącznego zobowiązania pieniężnego Wypełniony formularz DN-1-deklaracja na podatek od nieruchomości Wypełniony formularz DL-1-deklaracja na podatek leśny Wypełniony formularz DR-1-deklaracja na podatek rolny Wypełniony formularz DT -1 -deklaracja na podatek od środków transportu Załącznik do formularza DT-1 (DT-1A) |
Miejsce załatwienia
sprawy:
|
Urząd Gminy Choceń, pokój nr 7, Pani Karolina Jakubowska, Tel. 54 284 66 93 |
Sposób załatwienia sprawy:
|
Złożenie wniosku , ksero aktu notarialnego, wypis z rejestru gruntu |
Termin realizacji:
|
Wydanie decyzji następuje w terminie do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy. |
Opłaty:
|
Nie pobiera się. |
Tryb odwoławczy:
|
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. |
Uwagi:
|
1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa). 2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia prowadzącemu sprawę. |
Formularze:
wzór karty (409kB)
Wniosek w sprawie korekty łącznego zobowiązania pieniężnego (70kB)
Wniosek w sprawie korekty łącznego zobowiązania pieniężnego (340kB)
DL-1 (58kB)
DL-1 (223kB)
DN-1 (77kB)
DN-1 (241kB)
DR-1 (142kB)
DR-1 (276kB)
DT-1 (30kB)
DT-1 (236kB)
DT-1A (22kB)
DT-1A (191kB)
wzory zebrane (1438kB)
metryczka
Wytworzył: P.Mielczynski (30 października 2011)
Opublikował: Paweł Mielczyński (30 października 2011, 02:49:52)
Podmiot udostępniający: firma ATUT
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1920