Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości

KARTA USŁUGI NR:18


 
Urząd Gminy w Choceniu
ul. Sikorskiego 4
87-850 Choceń
tel. 54 284 66 17, faks 54 284 67 40
gmina.chocen@chocen.pl
Nazwa usługi:
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
Podstawa prawna:
 
 
 
Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 193, poz. 1287 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty:
 
 
1. Prawidłowo wypełniony wniosek
2. Dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością (wypis z rejestru ewidencji gruntów lub odpis z ksiąg wieczystych lub akt notarialny)
3. Mapa sytuacyjna z naniesionymi granicami działek.
Miejsce załatwienia
sprawy:
 
Urząd Gminy w Choceniu, pokój nr 1, Mariusz Bilęda, e-mail: mariusz.bileda@chocen.home.pl
Sposób załatwienia sprawy:
 
Wydanie zawiadomienia o nadanym numerze nieruchomości.
Zaświadczenie można odebrać osobiście lub otrzymać pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Termin realizacji:
 
Do 30 dni
Opłaty:
Nie dotyczy
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Uwagi:
 
Brak

Formularze: wzór karty (403kB) pdf
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości (71kB) word
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości (344kB) pdf
Wniosek o wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości (71kB) word
Wniosek o wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości (342kB) pdf
Wzór wniosku o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości (347kB) pdf
Wzór wniosku o wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości (346kB) pdf

 

metryczka


Wytworzył: P.Mielczynski (30 października 2011)
Opublikował: Paweł Mielczyński (30 października 2011, 02:30:03)
Podmiot udostępniający: firma ATUT

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 4829