Uchwała nr III/11/10Rady Gminy Choceńz dnia 28 grudnia 2010w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Choceń na rok 2011Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d oraz lit. i ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym( t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz 1591 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1241 z późn. zm.) oraz art. 211, art.212, art.214, art.215, art.222, art.235, art.236, art.237, art.242, art.258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych( Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.)

Uchwała nr III/11/10
Rady Gminy Choceń
z dnia 28 grudnia 2010


w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Choceń na rok 2011

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d oraz lit. i ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym( t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz 1591 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1241 z późn. zm.) oraz art. 211, art.212, art.214, art.215, art.222, art.235, art.236, art.237, art.242, art.258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych( Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.)



Rada Gminy uchwala, co następuje:
§1
Dochody budżetu w wysokości 22.992.407 zł, z tego:
1) bieżące w wysokości 16.339.342 zł,
2) majątkowe w wysokości 6.653.065 zł, zgodnie z Załącznikiem nr 1
§2
1. Wydatki budżetu w wysokości 30.706.547 zł, z tego:
1) bieżące w wysokości 16.059.203 zł,
2) majątkowe w wysokości 14.647.344 zł, zgodnie z Załącznikiem nr 2
1. Limity wydatków na zadania inwestycyjne realizowane w roku 2011 zgodnie z Załącznikiem nr 3
§3
1.Deficyt budżetu w wysokości 7.714.140 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z :
1) kredytu bankowego - 7.714.140 zł,
§4
Łączną kwotę przychodów budżetu w wysokości 7.903.673 zł oraz łączną kwotę rozchodów budżetu w wysokości 189.533 zł, zgodnie z Załącznikiem nr 4

§5
Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na :
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 4.000.000 zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu -w kwocie 7.714.140 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji
papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów -w kwocie 189.533 zł,
§6
1. Łączną kwotę poręczeń i gwarancji udzielanych w roku budżetowym - w kwocie104.000zł.
2. Kwotę wydatków przypadających do spłaty w danym roku budżetowym, zgodnie z zawartą umową, z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez Gminę - w kwocie 104.000 zł.
§7
1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z Załącznikiem nr 5
2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej, zgonie z Załącznikiem nr 6
Dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z Załącznikiem nr 7
§8
W budżecie tworzy się rezerwy:
1. ogólną w wysokości - 101.885 zł,
2. celowe w wysokości – 45.965 zł,
z przeznaczeniem na:
a) realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego w kwocie – 45.965 zł,
§9
1. Ustala się dochody w kwocie 100.000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 100.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
§10
Wyodrębnia się w budżecie kwotę 297.061 zł do dyspozycji sołectw, zgodnie z Załącznikiem nr 8

§11
Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielanych z budżetu Gminy, zgodnie z Załącznikiem nr 9
§12
2. Plan przychodów i kosztów samorządowych zakładów budżetowych: przychody – 1.053.000 zł, koszty – 1.053.500 zł, zgodnie z Załącznikiem nr 10
Plan dochodów i wydatków dla wyodrębnionego rachunku dochodów oświatowych jednostek budżetowych: dochody – 202.776 zł, wydatki – 202.876 zł, zgodnie z Załącznikiem nr 11
§13
Upoważnia się Wójta do:
1. zaciągania kredytów i pożyczek do wysokości poszczególnych limitów zobowiązań, określonych w §5 Uchwały;
2. do dokonywania zmian w planie wydatków bieżących łącznie z wydatkami na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy, dokonywanie zmian w planie wydatków majątkowych,
3. udzielania w roku budżetowym pożyczek do łącznej kwoty 28.800 zł;
4. udzielania w roku budżetowym poręczeń i gwarancji do łącznej kwoty 75.200 zł
5. lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu Gminy.
§14
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.
§15
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2011 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego .
Przewodniczący Rady Gminy
Piotr Lewandowicz
Uchwała opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Nr 25 poz. 174 z dnia 2011-02-07

metryczka


Opublikował: Hania Gołębiewska (9 lutego 2011, 08:35:09)

Ostatnia zmiana: Hania Gołębiewska (9 lutego 2011, 08:37:17)
Zmieniono: zmiana

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1634