Zarządzenie nr 68/19Wójta Gminy Choceńz dnia 27 sierpnia 2019w sprawie powołania komisji ds. przekazania składników majątkowych, dokumentacji finansowo -księgowej, akt osobowych oraz dokumentacji organizacyjnej Szkoły Podstawowej w Śmiłowicach i ustalenia procedury przekazania

Zarządzenie nr 68/19
Wójta Gminy Choceń
z dnia 27 sierpnia 2019


w sprawie powołania komisji ds. przekazania składników majątkowych, dokumentacji finansowo -księgowej, akt osobowych oraz dokumentacji organizacyjnej Szkoły Podstawowej w Śmiłowicach i ustalenia procedury przekazania

Na podstawie art. 30 ust. 3 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506, zm. 1309 ), w związku z art. 53 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869),
 
zarządza się, co następuje:
 
§ 1
Powołuje się komisję ds. przekazania składników majątkowych, dokumentacji finansowo-księgowej, akt osobowych oraz dokumentacji organizacyjnej Szkoły Podstawowej w Śmiłowicach w składzie:
1) Sławomir Gwardecki (przekazujący) - przewodniczący komisji;
3) Wioletta Krysztoforska (przejmujący) – członek komisji;
3) Magdalena Grochowina - członek komisji.
4) Justyna Szarwas - członek komisji.
 
§ 2
Ustala się procedurę przekazania składników majątkowych, dokumentacji finansowo-księgowej, akt osobowych oraz dokumentacji organizacyjnej Szkoły Podstawowej w Śmiłowicach, która stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
 
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji.
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
 
Wójt Gminy
Roman Nowakowski
 
Załącznik nr 1
do zarządzenia Nr 68/19
Wójta Gminy Choceń
z dnia 27 sierpnia 2019 r.
 
 
Procedura
przekazania składników majątkowych, dokumentacji księgowej, akt osobowych i spraw
kadrowych oraz dokumentacji organizacyjnej Szkoły Podstawowej w Śmiłowicach
 
1.      Przekazujący dyrektor szkoły przeprowadza inwentaryzację składników majątkowych przed przekazaniem szkoły.
2.      O czynnościach inwentaryzacyjnych przekazujący dyrektor szkoły informuje dyrektora szkoły przejmującego szkołę.
3.      Inwentaryzację metodą spisu z natury należy objąć:
a)      majątek szkoły, w tym środki trwałe, środki trwałe w użytkowaniu, magazyny, zbiory biblioteczne, wartości niematerialne i prawne,
b)      środki pieniężne, w tym stan środków na rachunku bankowym, stan należności i zobowiązań,
c)      dokumentację pracowniczą, w tym, teczki akt osobowych, dokumentację awansu zawodowego nauczycieli, regulaminy,
d)     archiwum szkolne,
e)      drugi ścisłego zarachowania,
f)       pieczątki i pieczęcie (wraz z wykazem i wzorami),
g)      klucze do pomieszczeń szkolnych.
4.      Spisem należy objąć środki niestanowiące własności jednostki, jeżeli są w użytkowaniu lub przechowywaniu jednostki na oddzielnych drukach spisowych.
5.      Po zakończeniu inwentaryzacji ustępujący dyrektor szkoły (przekazujący) dokonuje rozliczenia inwentaryzacji (spisu z natury) z udziałem Urzędu Gminy w Choceniu, w którym - o ile będzie to wymagane - określa sposób rozliczenia ewentualnych rozbieżności wynikłych w toku pracy komisji inwentaryzacyjnej, a następnie przygotowuje protokół zdawczo - odbiorczy mienia i dokumentacji.
6.      Arkusze spisowe sporządzone w trakcie inwentaryzacji oraz ewentualny protokół rozbieżności ustępujący dyrektor szkoły dołącza do protokołu zdawczo -odbiorczego.
7.      W protokole zdawczo - odbiorczym składników majątkowych umieszcza się wykaz przekazywanej dokumentacji technicznej szkoły.
8.      Do obowiązków przekazującego dyrektora szkoły należy przygotowanie i przedstawienie w trakcie przekazywania szkoły:
1)      dokumentów i wykazu dokumentacji księgowej (znajdującej się w szkole);
2)      akt osobowych i dokumentów kadrowych wraz z ich wykazem;
3)      dokumentacji organizacyjnej szkoły.
9.      Protokoły zdawczo - odbiorcze sporządza się w 3 egzemplarzach, po jednym dla ustępującego dyrektora szkoły, przejmującego dyrektora szkoły, Urzędu Gminy w Choceniu.
10.  Protokoły zdawczo - odbiorcze oraz załączniki do nich - po sprawdzeniu ich zgodności ze stanem faktycznym - podpisuje przewodniczący i członkowie komisji.

Zarządzenie 68/19 (1299kB) pdf
 

metryczka


Odpowiada za treść: Agnieszka Świątkowska
Opublikował: Hanna Gołębiewska (28 sierpnia 2019, 10:27:04)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 233