Zarządzenie nr 203/2013Wójta Gminy Choceńz dnia 9 sierpnia 2013w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Choceńskim Centrum Kultury w związku z połączeniem Biblioteki z Choceńskim Centrum Kultury

Zarządzenie nr 203/2013
Wójta Gminy Choceń
z dnia 9 sierpnia 2013


w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Choceńskim Centrum Kultury w związku z połączeniem Biblioteki z Choceńskim Centrum Kultury


Na podstawie art.30 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (DZ.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 26 ust.4 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 694 z późn. zm.) oraz Uchwały Rady Gminy Nr XXX/212/13 z 25 czerwca 2013 w sprawie połączenia samorządowych instytucji kultury – Gminnej Biblioteki Publicznej i Choceńskiego Centrum Kultury
 
§ 1
 
Przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w samorządowej instytucji kultury – Gminna Biblioteka Publiczna wg stanu składników majątkowych na dzień 31 lipca 2013 roku.
 
§ 2
Powołuje komisję inwentaryzacyjną w składzie:
Ewa Wysińska – przewodniczący komisji,Idalia Rychter – członek komisji,Barbara Kamińska – członek komisji,Ariel Malinowski – członek komisji.
 
 
§ 3
 
Stroną przekazującą  jest P.O Dyrektora Choceńskiego Centrum Kultury Ariel Malinowski, stroną przejmującą będzie Dyrektor Choceńskiego Centrum Kultury – Biblioteka powołany od 01 sierpnia 2013 roku.
§ 4
 
Inwentaryzacje należy przeprowadzić do dnia 31 sierpnia 2013 roku wg stanu na dzień 31 lipca 2013 roku.
 
§ 5
 
I. Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:
środki trwałepozostałe środki trwałe,należności i zobowiązania,środki pieniężne,druki ścisłego zarachowania,dokumentację .
II. Składniki majątku wymienione w pkt.1. ppkt 1,2 i 7 należy spisać na arkuszach spisu z natury w drodze spisu z natury.
III. Inwentaryzację składników majątkowych wymienionych w pkt 1. ppkt 3 należy przeprowadzić w drodze uzgodnienia i weryfikacji sald po przedłożeniu pełnej dokumentacji w tym zakresie.
IV. Inwentaryzację środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bankowym należy przeprowadzić drogą uzyskania pisemnych potwierdzeń prawidłowości wykazanego w księgach rachunkowych jednostki stanu z potwierdzeniem bankowym sald.
V. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w pkt. 1 ppkt 5  należy przeprowadzić poprzez porównanie stanu faktycznego ze stanem wynikającym z ewidencji.
 
§ 6
 
Arkusze spisowe wydaje i rozlicza  przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.
 
§ 7
 
Zobowiązuję komisje inwentaryzacyjną do :
przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji ,dokładnego i rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji , zgodnie ze stanem faktycznym.
 
§ 8
 
Odpowiedzialnym za przeprowadzenie inwentaryzacji jest przewodniczący komisji, a za prawidłowe rozliczenie inwentaryzacji główna księgowa  Gminnej Biblioteki Publicznej.
 
§ 9
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wójt Gminy
Roman Nowakowski

metryczka


Opublikował: Hania Gołębiewska (14 sierpnia 2013, 11:09:21)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 732