Zarządzenie nr 216/09Wójta Gminy Choceńz dnia 13 stycznia 2010w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowania przetargowego na udzielenie zamówienia publicznego pn: „Przebudowa układu komunikacyjnego Choceń – Wilkowice – Zakrzewek – Jarantowice o dł. 3,12 km”

Zarządzenie nr 216/09
Wójta Gminy Choceń
z dnia 13 stycznia 2010


w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowania przetargowego na udzielenie zamówienia publicznego pn: „Przebudowa układu komunikacyjnego Choceń – Wilkowice – Zakrzewek – Jarantowice o dł. 3,12 km”

Na podstawie art. 20  ust. 2 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz., 177 z 2004 r., z późn. zm.) oraz na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r., (Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001 r., z późn. zm.).
 
 
Z a r z ą d z a m,
co następuje:
 
§ 1
Powołać Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania przetargowego w formie przetargu nieograniczonego na „Przebudowę układu komunikacyjnego Choceń – Wilkowice – Zakrzewek  - Jarantowice o dł. 3,12 km”, zwaną dalej komisją w składzie:
- Hanna Gołębiewska – Przewodniczący Komisji
- Krzysztof Wojtalik – członek,
- Ewelina Paszyńska – członek
W celu przygotowania, dokonania oceny spełnienia warunków oraz wyboru oferty najkorzystniejszej przy realizacji zamówienia publicznego.
 
§ 2
Szczegółowe zadania komisji oraz tryb pracy i zakres obowiązków poszczególnych członków określa „Regulamin Komisji Ds. Zamówień Publicznych”, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
 
§ 3
1. Pracę komisji organizuje przewodniczący.
2. Obsługę komisji sprawuje Ewelina Paszyńska- sekretarz komisji. Na tym stanowisku przechowywana jest również dokumentacja komisji.
 
§ 4
Zarządzenie podlega wykonaniu przez podmioty w nim wymienione i wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w sposób zwyczajowy przyjęty.
 
 
 
Wójt Gminy Choceń
Roman Nowakowski 
 
 
 
 
Załącznik nr 1
Do Zarządzenia Wójta Gminy Choceń
Nr 216/2010 z dnia 13.01.2010 r.
 
 
Regulamin Komisji Ds. Zamówień Publicznych
 
§ 1
Regulamin normuje zadania komisji oraz tryb pracy i zakres obowiązków poszczególnych członków Komisji Ds. Zamówień Publicznych zwanej dalej „Komisją”.
 
§ 2
Zadaniami Komisji są:
1.       Przeprowadzenie procedury przetargowej.
2.       Kontrolowanie na bieżąco prawidłowości prowadzonej procedury, składanych dokumentów, ogłoszeń.
3.       Otwieranie ofert oraz badanie ofert pod względem formalnym i merytorycznym.
4.       Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom.
5.       Poprawianie oczywistych omyłek.
6.       W przypadkach wymagających specjalistycznej wiedzy,  powoływanie biegłego (rzeczoznawców) i zlecanie analiz, po uzyskaniu akceptacji kierownika jednostki zamawiającego.
7.       Żądanie udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
8.       Zlecanie wystąpienia o przedłużenie terminu związania ofertą o czas oznaczony w przypadku spodziewanego przekroczenia terminu związania ofertą.
9.       Rozpatrywanie ewentualnych protestów oferentów oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania kierowane przez oferentów w zakresie należącym do kompetencji Komisji.
10.   Wnoszenie do Wójta Gminy o unieważnienie postępowania w trybie art. 93 ustawy o zamówieniach publicznych.
11.   Kontrolowanie na bieżąco archiwizowania dokumentacji.
12.   Prowadzenie negocjacji z wykonawcami, w przypadku gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji.
13.   Przedstawianie kierownikowi jednostki propozycje wykluczenia wykonawców, odrzucenia ofert, w przypadkach przewidzianych ustawą.
14.   Przedstawianie kierownikowi jednostki propozycje wyboru najkorzystniejszej oferty lub występowanie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
15.   Przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów oraz przygotowanie projektu odpowiedzi na protest.
16.   Ocena ofert niepodlegających odrzuceniu oraz dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty.
17.   Przedstawienie do akceptacji Wójtowi Gminy protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
§ 3
Do zadań przewodniczącego należą w szczególności:
1.       Organizowanie posiedzeń i pracy Komisji oraz ich prowadzenie.
2.       Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania oraz przestrzegania prawa i wymaganych procedur.
3.       Instruowanie członków Komisji oraz inne osoby biorące udział w pracach Komisji o prawach i obowiązkach.
4.       Nadzorowanie pracy członków komisji i Sekretarza Komisji.
5.       Odbieranie oświadczeń od członków Komisji w sprawach, o których mowa w art. 17 ustawy oraz niezwłocznie wyłączenie z udziału w postępowaniu członka Komisji, który złoży oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy.
 
§ 4
Do zadań członka komisji należy w szczególności:

dokonanie oceny sytuacji wykonawców pod kątem spełniania wymagań ekonomicznych i finansowych,
dokonanie oceny ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności,
dokonanie oceny wykonawców pod kątem spełniania przez nich wymagań formalno-prawnych,
dokonanie oceny merytorycznej ofert.  
§ 5
Sekretarz komisji przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia:
1.       projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2.       ogłoszenia o zamówieniu lub zaproszenia do udziału w postępowaniu oraz ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
3.       przygotowuje i udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wprowadza poprawki do SIWZ przed terminem składania ofert,
4.       kontroluje na bieżąco wydawanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
5.       sporządza listy obecności oferentów i członków Komisji,
6.       wykonuje czynności obsługowo-biurowe na rzecz Komisji,
7.       sporządza protokół postępowania,
8.       przygotowuje projekty odpowiednich wniosków, ogłoszeń i pism niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania,
9.       prowadzi dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia.
 
§ 6
1.       Komisja podejmuje decyzje w głosowaniu jawnym.
2.       Dokumenty sporządzone przez komisję przetargową wymagają zatwierdzenia przez kierownika zamawiającego.
3.       Wszelkie informacje uzyskane przez członków Komisji podczas pracy lub na zlecenie Komisji są objęte tajemnicą służbową.
 
§ 7
1.       Członkowie komisji wykonują swoje zadania w sposób rzetelny i uczciwy, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
2.       Członkowie komisji składają pisemne oświadczenia, pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
3.       W przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewodniczący komisji niezwłocznie wyłącza członka komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Informację o wyłączeniu członka komisji przewodniczący komisji przekazuje kierownikowi jednostki, który w miejsce wyłączonego członka może powołać nowego członka komisji. Wobec przewodniczącego komisji czynności wyłączenia dokonuje bezpośrednio kierownik jednostki.
4.       Odpowiedzialność poszczególnych członków komisji obejmuje:
a)        odpowiedzialność za sprawdzenie kosztorysów ofertowych/formularzy cenowych i innych dokumentów,
b)        odpowiedzialność za sporządzenie dokumentacji postępowania.

metryczka


Opublikował: Hania Gołębiewska (13 stycznia 2010, 13:53:17)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1210