

28-03-2007 Ogłoszenie o naborze
URZĄD GMINY CHOCEŃOGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
-REFERENT ADMINISTRACYJNY
1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie min.licencjat
b) obywatelstwo polskie
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych
d) niekaralność
e) prawo jazdy kat.B
2.Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie lub wykształcenie kierunkowe przygotowujące do współpracy z zagranicą
b) posiadanie samochodu osobowego
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Według zakresu zadań wymaganych na ww.stanowisku.
4.Wymagane dokumenty :
a/życiorys /CV/
b/ list motywacyjny
c/dokument poświadczający wykształcenie /dyplom /
d/kwestionariusz osobowy
e/oświadczenie kandydata o nie karalności za przestępstwa popełnione umyślnie
e/inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Choceń ul.Sikorskiego 4 pok.nr.5 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
REFERENT ADMINISTRACYJNY
w terminie do dnia 13 kwietnia 2007r
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.bip.chocen.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Choceniu ul.Sikorskiego 4.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych/Dz.U.z 2002r Nr.101,poz.926 z późn.zm./ oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r o pracownikach samorządowych /Dz.U.z 2001r Nr.142,poz.1593 z późn.zm./.
metryczka
Wytworzył: Teresa Pawłowska (28 marca 2007)
Opublikował: Hania Gołębiewska (28 marca 2007, 08:29:20)
Ostatnia zmiana: Hania Gołębiewska (28 marca 2007, 08:31:35)
Zmieniono: tresc
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3742