Protokół z XXXII sesji Rady Gminy kadencji 2010-2014


Protokół
z XXXII posiedzenia Rady Gminy Choceń odbytego w dniu 12 września 2013 roku.
 
Ad.1.  Otwarcia XXXII sesji dokonał przewodniczący Rady Gminy –Piotr Lewandowicz, witając wszystkich radnych uczestniczących w obradach oraz Wójta Gminy Romana Nowakowskiego, oraz gości uczestniczących w obradach.
Ad.2.   W obradach uczestniczyło 14 radnych, wobec czego obrady i podjęte uchwały są prawomocne. /nieobecni:r.M.Bagiński/
- na sekretarza obrad wg listy obecności powołano radnego –Stanisława Świątkowskiego
- przyjęcie protokołu z XXXI  sesji RG,/ wyłożony do wglądu/
  za przyjęciem głosowało- 14 radnych obecnych na sali obrad
Przewodniczący RG przedstawił porządek obrad:
1.      Otwarcie.
2.      Stwierdzenie prawomocności obrad
- powołanie sekretarza obrad
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
- przyjęcie porządku obrad
3.      Sprawozdanie Wójta z działalności między sesjami.
4.      Sprawozdanie kierownika GOSiR.
5.      Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2013r
6.      Projekt uchwały w sprawie zmiany prognozy finansowej i budżetu na rok 2013.
7.      Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2013r.
8.      Projekt uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz w sprawie zarządzenia poboru opłaty w drodze inkasa.
9.      Projekt uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
10.   Wyrażenie zgody na nabycie nieruchomości.
11.   Interpelacje radnych.
12.   Wolne wnioski.
13.   Zakończenie.
 
Przewodniczący poddał przedstawiony porządek obrad pod głosowanie.
Za przyjęciem przedstawionego porządku głosowało  14 radnych
 
 
Ad.3.  Sprawozdanie Wójta z działalności między sesjami
 
Sprawozdanie przedstawił Wójt Gminy Roman Nowakowski.
Radni poruszyli sprawę wywozu odpadów komunalnych.
 
Sprawozdanie zostało przyjęte 14 głosami za.
 
Ad.4. Sprawozdanie kierownika GOSiR.
 
Sprawozdanie przedstawił- kier.GOSiR RadosŁaw Chełminikak
Sprawozdanie przyjęto 13 głosami za obecnych na sali obrad
Ad.5.  Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2013r.
Sprawozdanie przedstawiła skarbnik –Beata Piłatowska
-sprawozdanie przyjęto 13 głosami za.
Ad.6. Projekty uchwał w sprawie zmiany prognozy finansowej i budżetu na rok 2013.
Projekty omówiła Skarbnik Gminy- Beata Piłatowska
Uchwały zostały przyjęte 13 głosami za.
 
Ad.7. Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2013r.
Projekt omówiła Skarbnik  Gminy-Beata Piłatowska.
Uchwała została przyjęta 13 głosami za.
 
Ad.8. Projekt uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz w sprawie zarządzenia poboru opłaty w drodze inkasa.
Projekt uchwały omówiła Sekretarz  Gminy.
Uchwała została przyjęta 13 głosami za.
 
Ad.9. Projekt uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Projekt omówiła Sekretarz  Gminy
Przewodniczący poddał projekt pod głosowanie: za-13
Ad.10. Wyrażenie zgody na nabycie nieruchomości.
Projekt uchwały omówiła Sekretarz  Gminy.
Uchwała została przyjęta 13 głosami za.
 
 
Ad.11. Interpelacje.
Nie zgłoszono.
 
Ad.12. Wolne wnioski i zapytania.
 
Radna B.Biegniewska omówiła w imieniu komisji stan przygotowania szkół do rozpoczęcia roku szkolnego.
 
Ad.13. Zakończenie posiedzenia.
 
Przewodniczący zamknął posiedzenie sesji.            

metryczka


Wytworzył: Anna Nitecka (12 września 2013)
Opublikował: Hania Gołębiewska (28 stycznia 2014, 11:26:11)

Ostatnia zmiana: Hania Gołębiewska (4 grudnia 2014, 14:17:41)
Zmieniono: zm

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1025