Uchwała nr Nr XXVI/158/2009Rady Gminy Choceńz dnia 24 lutego 2009W sprawie zmiany budżetu na 2009 rokNa podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, lit. i i pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 165, 166, 166a, 173, 182, 184, 188 ust. 2, art. 195 ust. 2 oraz art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.) Rada Gminy uchwala co następuje: w uchwale Rady Gminy nr XXV/139/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2009 rok zmienionej Zarządzeniem Wójta Gminy nr 152/09 z dnia 21 stycznia 2009 roku wprowadza się następujące zmiany:

Uchwała nr Nr XXVI/158/2009
Rady Gminy Choceń
z dnia 24 lutego 2009


W sprawie zmiany budżetu na 2009 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, lit. i i pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 165, 166, 166a, 173, 182, 184, 188 ust. 2, art. 195 ust. 2 oraz art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.) Rada Gminy uchwala co następuje: w uchwale Rady Gminy nr XXV/139/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2009 rok zmienionej Zarządzeniem Wójta Gminy nr 152/09 z dnia 21 stycznia 2009 roku wprowadza się następujące zmiany:


§ 1. Paragraf 1 otrzymuje brzmienie" dochody budżetu na rok 2009 w wysokości 16.560.922 zł, zastępuje się wyrażeniem " dochody budżetu gminy w wysokości 17.296.567 zł".
2. Dochody budżetu określa załącznik Nr 1 do uchwały.
3. Dochody, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:
1) dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 2.899.800 zł otrzymuje brzmienie " 2.618.800 zł " zgodnie z załącznikiem Nr 3
§ 2. 1. W paragrafie 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie "wydatki budżetu gminy na 2009 rok w wysokości 22.568.207 zł " zastępuje się wyrażeniem " 22.105.709 zł", zgodnie z załącznikiem Nr 2.
2. Wydatki, o których mowa w ust. 1 obejmują:
1. wydatki bieżące w wysokości 12.786.709 zł, w tym na:

a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 5.523.399 zł,
2. wydatki majątkowe w 2008 r. w wysokości 9.319.000zł.


3. Wydatki związane z wieloletnimi programami inwestycyjnymi z wyodrębnieniem wydatków na finansowanie poszczególnych programów w latach 2009-2012 zgodnie z załącznikiem Nr 5.

4. Kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje:
1. wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 2.618.800 zł , zgodnie z załącznikiem Nr 3;

§ 3. W paragrafie 4 pkt 1 otrzymuje brzmienie"Deficyt budżetu w kwocie 6.007.285 zł " zastępuje sie wyrażeniem " deficyt budżetu w kwocie 4.809.142 zł", który zostanie pokryty
- nadwyżka budzetu w wysokości 2.943.884 zł ,
- kredyt bankowy 1.865.258 zł
2. Przychody i rozchody budżetu określa załącznik Nr 6.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.

Przewodniczący Rady Gminy

Piotr Lewandowicz

metryczka


Opublikował: Hania Gołębiewska (6 marca 2009, 13:20:09)

Ostatnia zmiana: Hania Gołębiewska (13 grudnia 2010, 09:41:41)
Zmieniono: zm

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1054