![]() |
Uchwała nr IV/24/11Rady Gminy Choceńz dnia 8 lutego 2011W sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji KulturyNa podstawie art.266 ust.1 pkt 1 i 3 oraz ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz.U.Nr 157, poz.1240, z 2010 r.Nr 28, poz. 146, nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020)
Uchwała nr IV/24/11
Rady Gminy Choceń
z dnia 8 lutego 2011
W sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji Kultury
Na podstawie art.266 ust.1 pkt 1 i 3 oraz ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz.U.Nr 157, poz.1240, z 2010 r.Nr 28, poz. 146, nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020)
uchwala się, co następuje:
§1
Ustala się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji Kultury.
§2
1.Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze powinna zawierać:
1) Część tabelaryczną zawierającą wykonanie planu dochodów i wydatków, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej tj. do działów, rozdziałów i paragrafów uchwały budżetowej w układzie:
a) plan,
b) wykonanie,
c)procentowy wskaźnik wykonania planu;
2) część opisową dotyczącą wykonania planu dochodów i wydatków, zawierającą również informację w zakresie:
a) wydatków bieżących, w tym w szczególności:
- wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń
- dotacji udzielonych z budżetu,
- wydatków na obsługę długu oraz wydatków związanych z zawartymi umowami z tytułu udzielonych poręczeń i gwarancji,
b) wydatków majątkowych,
c) stanu należności w tym wymagalnych ( dotyczy dochodów ),
d) stanu zobowiązań w tym wymagalnych ( dotyczy wydatków),
e) stanu zobowiązań z tytułu pobranych kredytów i pożyczek,
f) wyniku ( nadwyżce/deficycie )
3) wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy,
2. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji Kultury powinna zawierać w szczegółowości:
1) wykonanie planu przychodów i rozchodów jednostki w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym,
2) część opisową o wykonaniu przychodów i rozchodów wg ich rodzaju z charakterystyką zakresu wykonanych rozchodów,
3) informacje o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
3. Informacje wymienione w pkt. 1 i 2 sporządza się w złotych.
§3
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Choceń
§4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.
Przewodniczący Rady Gminy
Piotr Lewandowicz
Uchwała nie podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa
metryczka
Opublikował: Hania Gołębiewska (14 lutego 2011, 12:08:57)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1764